SCiM (Student Conference in Maribor) velja za eno največjih študentskih konferenc v Evropi. Letos se bo odvila že 22. izvedba.

Študentska organizacija Univerze v Mariboru (ŠOUM) od 4. do 13. julija gosti že 22. Mednarodno študentsko konferenco SCiM. Konferenca spada med največje tovrstne dogodke v Evropi na katerem sodeluje okoli 50 udeležencev iz skoraj 40-ih držav sveta. Na otvoritvi bosta študente pozdravila Mladen Kraljić iz Univerze v Mariboru in predsednik ŠOUM Dejan Glazer.

Šourock 2022

SCiM (Student Conference in Maribor) je študentska konferenca, ki jo organizira oddelek za mednarodno sodelovanje ŠOUM. Namenjen je študentom iz vsega sveta. Tematika festivala se vsako leto poveže z aktualnimi problematikami, ki pestijo mlade.

Klemen Zapečnik, sekretar za mednarodno sodelovanje in vodja konference: »Tema letošnje konference, z geslom »Create a better you«, je posvečena spoznavanju sposobnosti in grajenju osebnih kompetenc. Udeleženci bodo pridobili različna znanja, ki jim bodo v prihodnje koristila pri nadaljnjih življenjskih korakih. Ob izobraževalnem delu bodo spoznavali še ljudi iz različnih kulturnih ozadij, Slovenijo ter samo mesto Maribor.«

Tudi letos bodo delavnice ter predavanja izvajali mariborski študenti, ki so bili izbrani na razpisu, ŠOUM pa jim je v vmesnem času omogočila številna izobraževanja na področju vodenja delavnic.

Tokratne študentske konference se bo udeležilo okoli 40 študentov iz celotnega sveta. Večina jih prihaja iz evropskih držav, hkrati pa med njimi najdemo študente tudi iz ostalih celin, med drugimi iz Kitajske, Indije, Pakistana in Maroka.

Študenti bodo poleg predavanj in delavnic deležni še spoznavanja mesta Maribor in ogleda Slovenije na dvodnevni ekskurziji. Med udeleženci vsako leto odličen odziv predstavlja tudi učenje slovenskega jezika.

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Delavnice in predavanja:

Socialna omrežja za vsak dan

Družabna omrežja so danes zelo pomemben del našega življenja, tako osebnega kot poklicnega. Na sami delavnici bodo udeleženci dobili vse od splošnih informacij do praktičnih nasvetov in trikov. Spoznali in opredelili bomo ključne elemente strategije komuniciranja v družbenih medijih ter se naučili kako začeti, kako ustvariti kakovostno vsebino, komuniciranja s ciljnim občinstvom, ter merjenja rezultatov. Delavnico bomo vsekakor prilagodili potrebam samih udeležencev.

Premagaj strahove skozi improvizacijsko gledališče

V okviru delavnice bodo posamezniki skozi različne tehnike, igre in discipline razvijali določene cilje. Delavnica bo potekala v večjem prostoru, kjer se lahko mize in stoli umaknejo na stran, da je v sredini dovolj prostora za vse. Udeleženci naj bodo udobno oblečeni, saj je improvizacijsko gledališče tudi fizično. Za vsako delavnico je načrtovan krajši odmor, da si udeleženci nekoliko spočijejo in da v miru spijejo požirek vode. Delavnice se bodo nadgrajevale vendar bodo nekatere tehnike in igre ponovljene. V začetku vsake delavnice bo potekalo verbalno in telesno ogrevanje, da se bodo udeleženci lažje vključili in spomnili kaj se je delalo na prejšnji delavnici. Udeleženci bodo skozi delavnice deležni konstruktivne kritike. Na vsaki delavnici bodo zagotovo uporabljali kompetence, ki so bile pridobljene na prejšnji, kompetence se bodo nadgrajevale in povezovale med seboj.

Vstopi v svet digitalnega marketinga

Udeležencem predstaviti delovanje in funkcije družbenih omrežij in ostalih digitalnih kanalov. Razumevanje logike algoritmov bo udeležencem omogočilo kritično opredeljevanje do spletnih vsebin. Udeleženci bodo podrobneje spoznali digitalni marketing. V praktičnem delu se bodo naučili ustvarjanja multimedijskih vsebin s pomočjo orodja Canva, upravljanja in oglaševanja na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Youtube s pomočjo orodij Meta for Business in Google Ads. Po opravljeni delavnici bodo usposobljeni za samostojno pripravo in izvedbo digitalne kampanje. Delavnica je primerna za vse, ki si želijo podrobneje spoznati družbena omrežja in njihovo uporabo v komercialne namene. Delavnica je odlična odskočna deska za vse, ki si želijo v prihodnosti ukvarjati z digitalnim marketingom (na svojih projektih, kot podizvajalec ali pa kot zaposlen na delovnih mestih, ki so povezana z digitalnim marketingom in je po njih vedno več povpraševanja). Primerna je tudi za vse ki si želijo zgraditiosebno blagovno znamko in monetizirati družbena omrežja s priporočilnim ali vplivniškim marketingom. Ali pa preprosto za tiste, ki si želijo podrobneje razumeti družbena omrežja in ubežati pastem, ki tam prežijo na nas.

I like to movie it!

V delavnici »I like to movie it« bomo spoznali filmski in televizijski svet. Filmska in televizijska produkcija imata svoje podobnosti in tudi svoje razlike, ki jih bomo v okviru 5 predavanj tudi dodobra spoznali. Predstavljeni bodo vsi deli produkcije (pred-produkcija, produkcija in post-produkcija). V pred-produkcijskem delu bomo obdelali vse poklice, pisanje scenarijev, organizacija snemanja in vse kar pride zraven. V produkcijskem delu se bomo osredotočili na delovanje kamere, kadriranje in dejansko snemanje, v post-produkcijskem delu pa bomo spoznali orodja, s katerimi zaključujemo vse projekte, da dobijo svojo končno podobo. Dotaknili se bomo fotografije, grafičnega oblikovanja, tehnike »green screen« in še mnogo drugih zabavnih stvari iz filmskega in televizijskega sveta. Ob koncu delavnice bo vsak udeleženec pripravljen, da se v praksi poizkusi z ustvarjanjem kratkih video vsebin in mogoče posname tudi kakšen svoj film.

#  #  #

Share This Post!

Najnovejši prispevki

Bodi obveščen o več kot 70 projektih, dogodkih in aktivnostih , ki jih pripravljamo za vas.

Prijava na e-novice.